Philips CitiScape Uptown SHL5905GY

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips CitiScape Uptown SHL5905GY op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

bramson 26-07-2013

Heb deze koptelefoon aangeschaft vanwege het mooie design en zijn iphone remote. Ik vind de geluidskwaliteit echter wat tegenvallen, zo vind ik het geluid van mijn sennheiser cx-300 vele malen mooier. De volume regelknop vind ik persoonlijk niet erg solide en kraakt bij het wijzigen van het volume, ook het volume valt tegen, hij kan niet hard! Ook vind ik de hoofdtelefoon vaak behoorlijk warm. De 3,5mm plug is niet recht wat ik irritant vind als ik m in mijn iphone stop. Al met al leuk design maar matige kwaliteit.

Tis92 04-03-2013

Het is een prima hoofdtelefoon! Mooi design en handig in zijn gebruik. Het maximaal volume ligt niet super hoog maar de kwaliteit van de muziek is super.

jfpromotie 22-10-2012

net gekocht ,zit goed,maar wel warm om te dragen,geluid is prima,alleen draad met schuifknopje is niet alles,en kon beter.
ik raad hem wel aan ook aan familie ,goede prijs kwaliteit verhouding.

Geert Bullens 03-09-2012

Ik heb deze headphones nu een maand en hij bevalt prima moet ik zeggen. Een klein minpuntjes zit in de afstandsbediening. Deze lijkt wat fragiel en hierdoor kraakt het geluid af en toe wat. Het draagcomfort is hoog, hoewel soms wat warm. Verder ziet ie er gelikt uit en oogt ie stoer.

K. van Hees 31-08-2012

Ik heb deze headphone nu bijna een maandje en moet zeggen dat hij me goed bevalt. De band zit fijn op het hoofd en ook als ik hem lang op heb zit hij nog steeds lekker, iets waar wat mij betreft veel andere hoofdtelefoons in tekort schieten. Ook qua geluid zit het goed. Het is fijn om hiermee muziek te luisteren!

De koptelefoon valt op door z'n design. De kleursetting is mooi en ook de vinding om een platte snoer ipv ronde is slim. Ik heb nog geen knopen gehad, iets wat ik bij m'n oude koptelefoon wel vaak had.

Lieke1983 11-08-2012

Comfortabele headphone (lekkere foamkusssns) die er ook nog eens leuk uitziet. Het oog wil natuurlijk ook wat. Ook super geluid!

avi5987 09-08-2012

Ik heb deze headphone nu enkele dagen in gebruik genomen en ben heel erg positief verrast.

Draagcomfort:
De kussens zijn zacht en vormen zich naar je oor. De band is zacht en flexibel. Ten slotte kun je hem goed op maat maken. Kortom, je vergeet dat je hem op hebt!

Vormgeving:
Dit was de hoofdreden dat ik deze headphone heb aangeschaft. Kleur & materiaalkeuze zijn van goede kwaliteit en tijdloos. Enige mogelijke nadeel is de afmeting die behoorlijk groot is. Echter, voor mijn toepassing geen probleem. Ontwerp van het snoer (plat) is erg gebruiksvriendelijk, geen knopen!

Geluidskwaliteit:
Zeer mooie diepe klank. Zowel de hoge als lage/bas tonen zijn erg prettig om naar te luisteren. Het instellen van volume is erg gemakkelijk door afstandsbediening in het snoer.

Duurzaamheid:
Product oogt zeer degelijk.